info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Retourneren en ruilen van artikelen van Halsterwinkel

Retourneren

Bij Halsterwinkel.nl geldt: niet tevreden-geld terug. Mocht je daarom om wat voor reden dan ook de ontvangen bestelling willen retourneren dan is dat mogelijk.

Je kan dit melden tot 14 dagen na aankoop, dus je hebt 2 weken bedenktijd. Nadat je de melding heeft gedaan heb je nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk terug te sturen. De producten moeten logischerwijs ongebruikt en ongedragen zijn als je deze wilt retourneren en de produktkaartjes en maatlabels die aan de artikelen hangen moeten er nog aanzitten. 

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en- indien redelijkerwijze mogelijk- in originele staat en verpakking aan ons, www.halsterwinkel.nl, geretourneerd worden.

Retouren kan je via de mail bij ons aanmelden, hierbij dient je jouw factuurnummer op te geven en de namen van de artikelen die je retour wil sturen. Wij verzoeken je het factuurnummer tevens op de retourzending te vermelden. De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening. Zorg dus dat je het pakketje voldoende frankeert. Je kan de zending sturen naar:

Halsterwinkel.nl
Junnerweg 8A
7731 TN Ommen

Nadat we de retourzending hebben ontvangen zullen we zo snel mogelijk het aankoopbedrag naar jou overmaken. 

Voor het retourneren kan ook gebruik worden gemaakt van onderstaand herroepingsformulier. 

Let op: Maatwerk artikelen, zoals hindernisdoeken met eigen ontwerp of halsters met naam, kunnen niet worden geretourneerd. 
 

Ruilen

Ruilen gaat als volgt. Je stuurt het artikel wat je wilt 'ruilen' naar ons terug (kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening). Vervolgens plaats je een bestelling van het artikel dat je er voor in de plaats wilt. Zodra wij het artikel dat niet goed was retour hebben ontvangen zullen we deze aan vergoeden.
 

Garantie & klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@halsterwinkel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."